Цитрусова диета за прочистване и отслабване.

Същност на цитрусовата диета.

Много популярна диета в Германия. Дава резултат за отслабване до 17 кг. Цитрусовата диета е по-скоро прoчистваща процедура за организма от токсини. Подходяща е да се прилага веднъж седмично наред с основната диета, която сте започнали.
За тези от вас, желаещи бързо отслабване без диета, вместо медикаменти и слабителни хапчета, цитрусовата диета е идеалният натурален метод. Можете да я прилагате 2 пъти седмично докато сте живи.

Цитрусовите плодове са мощен враг на мазнините и натурални източници на жизнено необходимия витамин С.

Меню за диетата.

  • Закуска: 200 грама доматен или портокалов сок.
  • Обяд: 1 грейпфрут и 2 киви. 
  • Вечеря: 2 твърдо сварени яйца (без жълтъци), 2 филийки пълнозърнест хляб, чаша вода.
Сутрин задължително след сън пийте топла (не хладка!) вода с 2 с. л. лимон и половин час преди сън - за през нощта - чай с мед и лимон. Можете да увеличите дозата на сутрешния сок и обяда, ако не устоявате на чувството на глад, но само с горепосочените продукти.
-------------------------------------------

Тибетска йога диета за отслабване и подмладяване.

Какво е тибетската йога диета?

Ефекти от тибетската диета.

Тибетската йога диета ще ви помогне да отслабнете и да подобрите Вашето здраве. Тя има не само подмладяващо и очистващо действие, но и удължава живота. Тибетската диета се основава на lacto-vegetarian diet - вегетарианска диета, позволяваща консумирането на млечни продукти.


Изключени храни от диетата.

Необходимо е да изключите всички видове месо, риба и яйца и да дадете предимство на растителни храни, като:
  • - зеленчуци,
  • - плодове,
  • - боб,
  • - ядки и семена.

Препоръка.

Храната трябва да се яде бавно и в малки количества.

Тибетска йога диета.


Ден 1-ви.

  • Закуска: 1 чаша нискомаслено мляко, 1 пшеничен сухар.

  • Обяд: 1 чаша варен фасул, 1 порция зеленчукова салата, 1 голяма зелена ябълка.

  • Вечеря: 2 чаши зелева салата овкусена с маслинено олио и лимонов сок, 1 купичка плодова салата, 1 чаша билков чай.

Ден 2-ри.

  • Закуска: 1 чаша билков чай с мед, 1 голяма ябълка.
  • Обяд: леща, салата със зеленчуци, 1 чаша нискомаслено мляко, 2 пшенични сухара.
  • Вечеря: 2 чаши тънко нарязани тиквички пържени в малко оlive oil, 3 домата, 1 чаша извара.

Ден 3-ти.

  • Закуска: 1 чаша нискомаслено мляко, 2 пшенични сухара.

  • Обяд: 1 чаша варен фасул, 1 печен картоф с ниско съдържание на мазнини заквасена сметана, зеленчукова салата.

  • Вечеря: 1 чаша прясно зеленчуков сок, 1 ябълка, 1 чаша овесена каша със сушени плодове и ядки.

Ден 4-ти.

  • Закуска: 2 пшенични сухара, 1 чаша билков чай с мед.
  • Обяд: Тънко нарязан патладжан (печен) с сирене , 1 зеленчукова салата, 1 чаша пресен ябълков сок.
  • Вечеря: 1 чаша варен зелен фасул, 1 чаена чаша зелева салата със сусам, овкусена c маслинено олио и лимонов сок, 1 чаша билков чай с малко бисквити.

Ден 5-ти.

  • Закуска: 1 чаша нискомаслено мляко, 1 пшеничен сухар.
  • Обяд: 1 порция зеленчукова супа, 1 чаша нискомаслено кисело мляко, 2 ябълки.
  • Вечеря: Спагети със зеленчуци, оlive oil и настърган пармезан, 1 чаена чаша билков чай с мед.

Ден 7-ми.

  • Закуска: 1 чаша ябълков сок, 1 портокал.

  • Обяд: Див ориз със спанак и домати, 1 чаша извара, 1 чаша чай с няколко бисквити.

  • Вечеря: 2 пшенични сухара със сирене, 1 чаена чаша пресни ягоди с 1 чаша нискомаслено кисело мляко.

Ден 8-ми.

  • Закуска: 1 чаша нискомаслено мляко, 1 чаена чаша цели зърна от зърнени култури с ядки.
  • Обяд: 1 чаша прясно зеленчуков сок, 2 пшенични сухара, 1 купа плодова салата.
  • Вечеря: Печени зеленчуци със сирене, 1/2 чаша мед с печени орехи, чаша билков чай.
Следвайте тибетската йога диета за една седмица, след това постепенно можете да въвеждате отново месо, риба и яйца в ежедневната си дажба. Повторете диетата отново след няколко месеца, ако е необходимо.
-----------------------------------------------------