Диета с грейпфрут.

Полезна ли е диетата с грейпфрут?

В цялото Интернет пространство диетите с грейпфрут са копирани една от друга по един типично сходен начин, като че ли самия Грейпфрут е "медикамент": Пийте сок или яжте "200 г" грейпфрут "сутрин". Това ли е диетата?

Една диета с определен плод е натурално полезна за организма и няма ограничение в количеството и времето на приемане на самия плод. Въпреки горчивия си вкус, грейпфрута съдържа в изобилие витамин С и е мощен антиоксидант. Топи мазнините с невероятна бързина. Намалява и нивото на инсулина в кръвта.
 

Смесване и консумиране на сок от грейпфрут с други плодове.

Сок от грейпфрут можете да смесвате със сок от лимон, портокал, ананас и други плодове по ваш вкус. Прясно изцедените сокове винаги трябва да присъстват в ежедневното ви меню, не само в диетите. Не третирайте плодовете като "медикаменти" - те са извор на здраве и живот. Хапчетата само ви спасяват временно, но не ви помагат - дори ви състаряват.

Ето и диетата за отслабване:

Сутрин:

1, 2 или 3 сока от грейпфрут с ананас или портокал по избор. Пиете до засищане. Всеки организъм е различен. 15 минути след това изяжте 2 филийки пълнозърнест хляб c изкиснато сирене или резен кашкавал, шунка.

Обяд:

плодова салата с кисело мляко и грейпфрут - добавете и други плодове, с каквито разполагате. Може да подсладите с 2 с. л. мед.

След обяд:

шейк от грейпфрут с обезмаслено мляко, до засищане. Подсладете с малко мед.

Вечер:

зеленчукова салата с риба тон и 1, 2 грейпфрута.
Забележка:
Не спазвайте времето за ядене по часовник, а само когато изпитвате глад. В промеждутъците от горепосоченото меню пийте вода, изяжте плод, 1-2 филийки пълнозърнест хляб, ако ви е гладно.

Може да приложите диетата с грейпфрут 3, 5 или 7 дни доколкото издържите. Заменяйте обяда и вечерята с леки салати и супи. Стремете се да пиете винаги прясно изцеден сок на гладно всяка сутрин, не само когато сте на диета.
--------------------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар